ضــــــــــــد دخـــــتــــــــــــــر

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!

ضــــــــــــد دخـــــتــــــــــــــر

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!

ادامه بحث...

همه میدونیم ازدواج موقت چیز رایج وپسندیده ای از نظر اجتماع نیست . حا اینکه چرا یه سری تلاش میکنن دوباره رواجش بدن وسه اینه که اوضاع رو دیدن.
چون از اول سعی شده بود نیاز دختر و پسر به رابطه با هم نادیده گرفته بشه و روش سرپوش بذارن غافل از اینکه همه پیغمبر زاده نیستن و غریزه بالاخره راه آزاد کردن خودشو پیدا میکنه حالا از راه مجاز نشد از راه دیگه !
نتیجشم این وضعی شده که داریم میبینیم .خود من به جرات میتونم بگم 60 درصد جوونایی که باهاشون برخورد دارم رابطه سکسی قبل از ازدواج دارن و خیلیم براشون عادیه. فکر نکنین دور و بر من پر از بچه های خفنه این واقعیت وضع امروز ماست.
و ما هم تو جمع دوستامون با خنده و اشتیاق و حتی با افتخار از تجربه هامون با دوست دختر و دوست پسرمون صحبت میکنیم.

حالا میخواین چند تا چیز جالب بدونین؟ :

♥. تو یه تحقیق در مورد ازدواج که روزنامه همشهری از پسرای جوون انجام داده 90 درصد گفتن اگه بخوان ازدواج کنن به مادرشون میگن براشون دختر مناسبو پیدا کنه.

♥.حالا همین آقا پسر بالایی قبل از اینکه بخواد ازدواج کنه هر برنامه ای خواسته پیاده کرده ولی حالا که میخواد ازدواج کنه هیچ کدوم از دوست دخترا رو وسه ازدواج قبول نداره .

♥.این نسل که ما توشیم همیشه که جوون نمیمونه نهایتش هرکس تا 23 سالگی یا همون حدودا دست از جنگولک بازی بر میداره .که این کار وسه یه پسر خیلی ساده تره ولی برای یه دختر که سرش باد داشته و حالا می خواد برگرده و طور دیگه ای باشه......!

♥. واقعا فکر میکنید برای دختری که به خاطر یه رابطه تو نوجونیش  ( ... ) شو از دست داده ولی حالا فهمیده که چی بسرش اومده و بخواد عوض بشه راه برگشت ساده ای هست؟ یا همون کسایی که موقع سرخوشی باهاش بودن حاظرن با این وضع باهاش ازدواج کنن؟

♥. جالب اینه که حتی خود این طور دخترا هم از این مسئله خبر دارن ولی شاید اینقدر خوشی لحظه ای براشون مهمه که ترجیح میدن بهش فکر نکنن و فعلا حالشو ببرن .شعار معروف (حالا تا فردا کی زندس) سرلوحه این گروه بچه هاس

♥.ولی بیشترشون تا فردایی که زیادم دور نیست زندن با یه آینده مبهم....چون به هر حال ما تو ایران زندگی میکنیم و حتی نسل ما هم با همه ادعای امروزی بودنش موقع انتخاب همسر بشدت سنتی رفتار میکنه .

♥.این وسط کلاه سر دختری رفته که به قصد اینکه خوش باشه یا از روی سادگی خودشو بازیچه دست این و اون کرده.